Sidor

onsdag 19 januari 2011

mer träning

Inför presentationen av Prezi nästa vecka har jag tränat ganska mycket och är nu tvärsäker på bl.a. hur man länkar den till sin blogg.
Har kommenterat Peters och Åsas redovisningar och funderar naturliggtvis på vilken sorts resurs jag kan bygga som alla på min skola kan ha glädje och nytta av.
Mina engelskelever har gjort varsin Photo Story trots krångel med ljud. Fick igår löfte om att skolan köper in många headset. Då blir det ännu bättre och roligare för min lilla engelskgrupp.
Nu ska jag ge mig på klassens hemsida som ska publiceras före sportlovet. Dags för jingtittande!

2 kommentarer:

  1. Kul med engelska Photo Stories! Har eleverna haft något speciellt tema?

    SvaraRadera
  2. Hej
    Drottningen av Prezi!!! Det ska bli kul att följa lektionen. Snyggt med integrerade filmklippen.

    /Måns

    SvaraRadera