Sidor

fredag 11 mars 2011

min flash

Här skullle jag vilja visa min Flash. Inte för att den är bra men för att den finns.
Jag inser mer och mer hur jag har tagit mig in i ett nytt land och lärt mig ett nytt språk.
Tack Måns och Lars för era korta och snabba genomgångar i Flash och Photoshop. Jag hängde med. Frustrationen som jag kände efter våra lektioner/träffar i höstas har bytts ut till glädje, nyfikenhet och styrka. Jag vet att jag kan och kan jag inte så vet jag att jag kan föröka. Jag kan hitta hjälp även om det tar ett tag. Jag kan förstå vad jag inte kan och veta vad jag ska fråga om. Snacka om lyft. Efter genomgången om vad som står i nya läroplanen och efter att ha sett rundabordssamtalet om skolan digitala agenda så är jag, återigen,  så oerhört tacksam över att just jag får den här utbildningen. Jag förstår inte hur en lärare ska kunna klara sig utan den.
Tack kollegor för hjälp med att lägga mitt bildspel i bloggen och tack Måns för hjälpen med bilden till min toplist.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Pedagogen ska vara nyfiken och ständigt sugen på att få lära ut och lära nytt. Din resa är otrolig. Ta bara det här med din topplist (kan synas ovidkommande) men det är precis det här som gör dig bra – Perceptionen är påkopplad, du ser och vill göra om. Att flytta en bild fyra pixlar gör skillnad, det visar också att man tar uppdraget på allvar.

    Bra Jobb!
    /Måns

    SvaraRadera
  2. thanks for sharing this article to us , it is very nice article ,
    i really like like this article because i got good info about this article thanks for sharing this article to us best regards.
    sap netweaver training in hyderabad

    SvaraRadera