Sidor

torsdag 2 december 2010

Mellan hopp och förtvivlan men bra

Onsdagen var super och jag gick hem hoppfull och med känslan av att jag kan göra en PowerPoint. Slår på datorn och märker att jag inte har samma powerpoint-program, bara ett äldre. Förtvivlad och deppig.
Kommer tillbaks idag. Måns designlektion var oerhört intressant och Thomas visade sin hemsida för projektet Global Hälsa. Imponerande! En sida jag säkert kommmer att knycka idéer ifrån.
Efter samtalet, med Lars, om Bilden av min verksamhet så känner jag mig stärkt nu när jag sitter här. Det kommer att gå. Jag har börjat i det p.p. program jag har och det verkar gå.
Jag har lovat att lägga min "jing" på facebook, om jag lyckas göra en. Jag tänker verkligen försöka.
Jag ska dessutom ge mig in i http://www.edu.glogster.com/ . Tack Åsa för tipset.
Så ska det väl bli en affisch också.
Helgen är räddad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar